Huisregels en betalingen
Afspraken en annuleringen
U kunt uw afspraak tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren of verplaatsen. Dit geeft ons de mogelijkheid om de gereserveerde tijd aan een andere cliënt aan te bieden.
Indien u uw afspraak minder dan 24 uur van tevoren annuleert, of zonder bericht niet verschijnt, behouden wij ons het recht voor om tot 50% van het behandeltarief in rekening te brengen.
Wij begrijpen dat er zich onverwachte omstandigheden kunnen voordoen. Neem in dat geval zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Betalingen via Infomedics
Wij werken samen met samen Infomedics. Na uw behandeling ontvangt u de nota via hen. Indien mogelijk wordt de vergoeding direct verrekend met uw zorgverzekeraar, zodat u alleen het eventuele resterende bedrag hoeft te betalen.
Infomedics zorgt ervoor dat de afhandeling van de nota zo eenvoudig mogelijk verloopt. Via hun website kunt u uw nota bekijken en veilig betalen.
Heeft u vragen over een nota of over hoe alles werkt? Neem dan gerust contact op met Infomedics via www.infomedics.nl of bel 036 – 20 31 900 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur). Ze helpen u graag verder!
Privacy en klachten
Uw privacy is belangrijk voor ons. Daarom worden uw persoonlijke en medische gegevens zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld, geheel volgens de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Heeft u een klacht of bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan in eerste instantie met uw behandelaar. We doen ons best om samen tot een passende oplossing te komen.
Komen we er samen onverhoopt niet uit, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij de KNMT-klachtenregeling (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). Deze regeling biedt u de mogelijkheid om uw klacht in vertrouwen en op een laagdrempelige manier te laten behandelen.